Hur smaksätter och kolsyrar man kombucha egentligen? Här kommer svaret.

Om du inte hade några begränsningar överhuvudtaget, om du kunde göra PRECIS vad som helst, vad skulle du välja då?

Hathayoga - ett 45 minuter långt program. Jag gjorde den här sekvensen till min pappa första gången, jag hoppas att du ska tycka lika mycket om den som han gjorde.

Introduktion till Pranayama och yogisk andning.


Här vägleder jag dig genom det första steget till pranayama, dvs andningsteknik. Det är sanskrit och är en sammanslagning av två ord: prana, som betyder livskraft, och ayama som betyder expansion.


Du får prova på att andas in i alla tre delarna av lungorna var för sig, innan vi sätter ihop det till ett enda helt andetag.

Yoga för dig som känner dig stel, har minskad rörlighet eller vill ha en mjuk öppning i bröstkorgen. Perfekt yoga för nybörjare.


Vi sitter på golvet under hela yogan, det går också bra att sitta på soffkanten om du inte kan eller vill sitta på golvet just nu. Du behöver lite utrymme bakom dig och lite utrymme åt varje sida. Det viktigaste är att du sitter stadigt och kan hålla ryggraden upprätt utan att kämpa.

Kom till ro. Upptäck ditt inre. Var närvarande. Meditera.


Här får du en vägledd meditation för att finna ditt inre lugn, det som vilar inom oss alla. Det kan vara svårt att komma i kontakt med det när vardagen flyter på, så ta några minuter nu och bara sitt med dig själv och dina andetag medan jag leder dig framåt, och inåt.

(och prenumerera på vår kanal)

Vi finns här för dig som vill ha en vän på vägen längs med din spirituella resa. Resan mot dig själv. Vi håller dig i handen när du behöver det, och pushar dig framåt när du behöver det.

© Pratyahara